Veelgestelde vragen

Wat is Mijn SRC?

Mijn SRC is uw persoonlijke pagina bij SRC Reizen waar u uw gegevens kunt beheren. Met een gebruikersaccount op Mijn SRC kunt u:

  • uw klantgegevens zoals deze bij ons bekend zijn inzien en wijzigen
  • gratis brochures bestellen
  • uw abonnementen op de digitale SRC-nieuwsbrief en de SRC Werelds! beheren
  • een vraag stellen aan de medewerkers van SRC

En dat alles op het tijdstip en het moment dat het u het beste past. U heeft slechts een e-mailadres nodig.

Hoe maak ik een account aan op Mijn SRC?

U kunt uw eigen account aanmaken door op de pagina Account aanmaken verschillende gegevens in te vullen. Vervolgens ontvangt u van ons een e-mail met uw inloggegevens, waarna u direct toegang heeft tot uw eigen pagina op Mijn SRC.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Wanneer u uw gebruikersnaam bent vergeten, kunt u contact met ons opnemen. Wij kunnen eenvoudig uw gebruikersnaam telefonisch of per e-mail aan u doorgeven. U kunt ons bereiken via 050 – 3 123 123 (tijdens kantooruren) of info@srcreizen.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Op de Inlog pagina https://mijn.src-cultuurvakanties.nl van Mijn SRC kunt een nieuw wachtwoord aanvragen. Per e-mail ontvangt u van ons een nieuw wachtwoord. Na het inloggen kunt u dit wachtwoord desgewenst aanpassen.

Waarvoor gebruikt SRC mijn persoonsgegevens?

De gegevens die u via uw persoonlijke pagina bij ons achterlaat gebruiken wij om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn: bijvoorbeeld voor het beantwoorden van vragen, voor het versturen van brochures en de SRC Werelds! (uiteraard alleen indien u aangeeft deze te willen ontvangen) en voor het verwerken van uw reservering.
Natuurlijk gaan wij zeer zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Wij zullen alle gegevens strikt vertrouwelijk behandelen. SRC Reizen verstrekt geen persoonlijke gegevens aan derden anders dan voor de uitvoering van de door u geboekte reis of voor de verzending van de door u bestelde brochure. Meer informatie hierover leest u onder Privacy.

Waarom moet ik mijn gegevens volgens paspoort invullen?

Voor de correcte uitvoering van een door u bij SRC geboekte vakantie hebben wij, bijvoorbeeld voor een vliegticket of een visum, uw gegevens volgens uw paspoort nodig. Wanneer u uw persoonsgegevens zo invoert op Mijn SRC beschikken wij altijd over de juiste gegevens en hoeft u bij een volgende reservering minder gegevens door te geven.

Waarom mag ik mijn gegevens niet wijzigen op Mijn SRC als ik net een reis bij SRC heb geboekt?

Een wijziging in uw gegevens op Mijn SRC wordt direct doorgevoerd in ons klantenbestand en daarmee ook in uw eventuele reservering. Wanneer u een vakantie heeft geboekt bij SRC dan kan een wijziging van uw gegevens gevolgen hebben voor de uitvoering van uw reis, bijvoorbeeld wanneer reeds het vliegticket geprint is. Daarom verzoeken wij u dringend, indien u na het boeken van uw reis gegevens wilt wijzigen dit niet via Mijn SRC te doen, maar uw verzoek middels het formulier op de pagina Contact naar de afdeling Informatie & Reserveringen te sturen of tijdens kantooruren telefonisch contact met deze afdeling op te nemen via 050 – 3 123 123.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

U kunt uw account verwijderen door dit aan te geven op dit formulier of door tijdens kantooruren contact op te nemen met onze reserveringsmedewerkers op 050 – 3 123 123.

Hoe kan ik mijn abonnementen beheren?

Nadat u op Mijn SRC heeft ingelogd kunt u op de pagina Mijn SRC – Gegevens aanpassen uw abonnement op de digitale nieuwsbrief van SRC wijzigen; u kunt u afmelden voor de nieuwsbrief of uw e-mailadres aanpassen. Ook uw abonnement op de SRC Werelds!, de full colour reiskrant van SRC, kunt u hier beheren.

Hoe kan ik een brochure van SRC bestellen?

Op de pagina Brochures kunt u de verschillende brochures van SRC gratis bestellen. Indien u al bent ingelogd op Mijn SRC hoeft u uw adresgegevens niet meer in te vullen. Wij gebruiken voor de verzending van de door u bestelde brochures de gegevens zoals deze op Mijn SRC vermeld staan.

Hoe kan ik een vraag stellen aan SRC?

Op de pagina Contact kunt u uw vraag stellen aan de werknemers van SRC Reizen. Indien u al bent ingelogd op Mijn SRC hoeft u uw adresgegevens niet meer in te vullen. Wij gebruiken voor het beantwoorden van uw vraag de gegevens zoals deze op Mijn SRC vermeld staan.

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stel uw vraag via dit formulier of neem dan tijdens kantooruren contact op te nemen met onze reserveringsmedewerkers op 050 – 3 123 123 of.